Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Kurylenko O$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
1. |
Kurylenko O. Improvement of high-temperature xylose and glucose alcoholic fermentation in methylotrophic yeast Ogataea (Hansenula) polymorpha by overexpression of PDC1 and ADH1 genes [Електронний ресурс] / O. Kurylenko, R. Vasylyshyn, I. Kata, J. Ruchala, M. Stmkiv, K. Dmytruk, A. Sibirny // Вісник Львівського університету. Серія біологічна. - 2016. - Вип. 73. - С. 148-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VLNU_biol_2016_73_37 Альтернативою етанолу першого покоління з харчової сировини (кукурудзяний крохмаль і цукрова тростина) є етанол другого покоління з нехарчової рослинної біомаси (лігноцелюлози). Ксилоза є другим за вмістом цукром у складі гідролізатів лігноцелюлози, проте лише незначна кількість мікроорганізмів здатні зброджувати цей цукор до етанолу. Метилотрофні дріжджі Ogataea (Hansenula) polymorpha належать до найбільш термотолерантного виду дріжджів, що здатні зброджувати ксилозу до етанолу pf підвищених температур (до <$E50~symbol Р roman C>). Проте основним недоліком природних штамів цих дріжджів є низький вихід і продуктивність етанолу під час ферментації ксилози. Визначено ефективність алкогольної ферментації (АФ) ксилози рекомбінантними штамами O. polymorpha з посиленою експресією генів PDC1 та ADH1, що кодують піруватдекарбоксилазу й альдегіддегідрогеназу, які каталізують кінцеві реакції на шляху АФ. Ко-експресія обох генів у геномі штаму дикого типу призводила до 4-кратного зростання продукції етанолу із ксилози та 1,5-кратного зростання утворення етанолу з глюкози у O. polymorpha. Отже, оптимізація рівня експресії ADH1 та PDC1 генів є перспективним підходом до подальшого покращання параметрів АФ ксилози та глюкози у O. polymorpha.
| 2. |
Ruchala J. Studying the role of CAT8 transcriptional activator in regulation of xylose alcoholic fermentation in non-conventional yeasts [Електронний ресурс] / J. Ruchala, O. Kurylenko, K. Dmytruk, A. Sibirny // Вісник Львівського університету. Серія біологічна. - 2016. - Вип. 73. - С. 258. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VLNU_biol_2016_73_67 Summarizing, it could be concluded that the transcription regulator CAT8 is apparently involved in repression of xylose alcoholic fermentation pathway and consequently its damage strongly activates this process and could be useful for construction of the industrial xylose fermenting strains.
| 3. |
Fedorovych D. V. The role of glutathione in detoxification of chromate by Hansenula (Ogataea) polymorpha yeast [Електронний ресурс] / D. V. Fedorovych, M. T. Yurkiv, O. M. Kolodii, O. O. Kurylenko, D. Grabek-Lejko, A. A. Sibirny // Фактори експериментальної еволюції організмів. - 2017. - Т. 21. - С. 82-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/feeo_2017_21_17
| 4. |
Kostin M. O. Determination of Energy and Electric Capacity of On-Board Supercapaci-tor Regenerative Energy Storage [Електронний ресурс] / M. O. Kostin, A. M. Mukha, O. H. Sheikina, O. Y. Kurylenko // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2021. - № 2. - С. 29-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2021_2_5 Передбачено розробку на основі асимптотичної теорії екстремальних статистик Гумбеля методу визначення основних функціональних параметрів бортового суперконденсаторного накопичувача енергії рекуперації з урахуванням стохастичного характеру зміни рекуперованих напруги та струму. Для досягнення поставленої мети використані методики, прилади та комп'ютерні системи тим часової реєстрації рекуперованих напруг і струмів на діючих електровозах, методи теорії випадкових процесів і способи ймовірнісно-статистичної обробки реєстрограм напруг і струмів. Запропоновано тапрактично застосовано експериментально-розрахунковий метод оцінки енергії рекуперації. Розроблено ймовірнісний метод визначення енергетичної та електричної ємностей бортових суперконденсаторних накопичувачів енергії рекуперації. Виконано чисельні ймовірнісно-статистичні розрахунки енергетичної та електричної ємностей бортового накопичувача для електровозів ВЛ8 та ВЛ11М6 під час їх експлуатації на ділянках Придніпровської залізниці. Установлено, що енергетична та електрична ємності бортових накопичувачів розподіляють за експоненціальним законом із чітким превалюванням їх мінімальних значень і дотриманням між ними прямої пропорційності. Вперше розроблено автономний фазовий режим регенераційного гальмування електрорухомого складу, що дозволяє істотно зменшити масогабаритні показники суперконденсаторного накопичувача. Адаптовано асимптотичну теорію екстремальних статистик Гумбеля до методики розрахунку енергетичної та електричної ємностей бортового накопичувача, що дозволило врахувати стохастичний характер зміни рекуперованих напруги та струму. Установлено ймовірнісні закономірності впливу характеру зміни енергії рекуперації на ємність бортового накопичувача в фазі регенераційного гальмування. Подальший розвиток отримав розрахунково-експериментальний метод оцінки енергії рекуперації, що базується на моніторингу та використанні часових залежностей напруги таструму, отриманих у реальних режимах рекуперативного гальмування. Уперше в системах електричної тяги запропоновано здійснювати перехід від режиму рекуперативного гальмування до режиму рекуперативної регенерації. Розроблений метод і методика, що базується на ньому, дозволяють оцінювати функціональні параметри бортових накопичувачів усіх видів електрорухомого складу з урахуванням стохастичного характеру рекуперованих напруг і струмів. Чисельно-графічні залежності енергетичної та електричної ємностей бортового накопичувача рекомендовано для прогнозування й оцінки цих параметрів за різних режимів регенераційного гальмування. Оскільки задача конструювання бортового накопичувача (за масою і габаритами) неоднозначна, у кожному конкретному випадку для типу електровоза та режимів рекуперації її потрібно розв'язувати індивідуально з урахуванням імовірності відповідних значень ємності.
|
|
|